L@V!N

L@V!N

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 52598
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 159
تعداد آنلاین : 1



عاشقانه های لاویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن با چشم خیس

وقتی گریه میکنی “زیباتر” می‌شوی. . .
                                                         اما بخند
من به همان زیبا که “تر” نیست ، قانعم . . .

..........................................................................!

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم
                                                              “وابستگیها”
وام های کوتاه مدتی هستند
                                            با بهره های سنگین . . .

..........................................................................!

با هرکه نشستیم ، دل از او نشکستیم
                                                  بر جام می و می کده ، مردانه نشستیم
هرچند که این جام پر از جور و جفا بود
                                                  خوردیم ولی حرمت ساقی نشکستیم . . .

..........................................................................!

در دلم کودکیست که “بی تو بودنش” را نق میزند

                                   من هیچ ، لااقل بهانه ی او باش . . .

........................................................................!
 



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت23:43---28 مهر 1391
سلام دوست عزیز به طور اتفاقی فهمیدم وب من لینک کردی خیلی خوشحالم کردی ولی چرا من خبر نکردی وب زیبای تو رو لینک کنم سریع بگو وب زیبات رو با چه نامی لینک کنم منتظرمپاسخ:salam be aziz moteasefane blogfa sithaye loxblog ro link nemikone vagarna man alaghe dashtam link besham!moshkeli nist man hamishe be webet sar mizanam aziz

mania
ساعت0:23---27 مهر 1391
salam ye soal khosusy chetor mishe fahmid ye pesar rast mige ke dustam dare man se sale mishnasamesh vali tahala nadidamesh va harchi rajebe khodesh bem gofte rast bude zaheran!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: L@V!N تاريخ: پنج شنبه 26 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
تا انتهای زندگی دوستم خواهی داشت؟ - نه ، تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت . . .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lavin.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com